דילוג לתוכן העיקרי

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

מדוע לקנות את פריטי JACKIE-O באינטרנט?

לא בא לך לחפש חניה, לא בא לך לעמוד בתור בקופה, והכי בא לך לקנות באמצע הלילה. אתר הקניות האינטרנטי של JACKIE-O  יעמוד לרשותך ויבטיח לך חווית קנייה מרגשת ומפתיעה.

 

איך לחפש פריט באתר?

הדרך המומלצת ביותר לקנות דרך האתר היא לשוטט בין הקטגוריות השונות (צמידים, טבעות, עגילים, שעונים, שרשראות ותליונים), לבחון את היצע הפרטים הרחב, להציץ בהצעות המיוחדות שלנו ובקולקציות החדשות.

 

האם צריך להירשם באתר כדי לקנות בו?

לא, ישנה אפשרות של רכישה מהירה. אך אנו ממליצים להירשם ולהיות חבר\ת במועדון הלקוחות. ישנם יתרונות רבים לנרשמים: ההרשמה לאתר מאפשרת לקנות אצלנו מבלי למלא את הפרטים האישיים שוב ושוב בכל קנייה. חברי המועדון הם הראשונים לדעת את כל הפרטים על הקולקציות החדשות וליהנות משלל המבצעים וההטבות שלנו. 

 

איך נרשמים לאתר?

יש לעבור לדף ההרשמה, להכניס את כתובת המייל ולבחור סיסמא. על הסיסמא להיות מורכבת מ- 4 תווים (או יותר) של אות אחת לועזית וספרה אחת לפחות, ללא רווחים או סימנים אחרים. ההרשמה לאתר חינם ואינה כרוכה בכל התחייבות. 

 

מהו "החשבון שלי"?

דף "החשבון שלי" מעודכן בכל פרטי ההתקשרות שלך, פרטי התשלום ומפרט על ההזמנות שלך.

 

כיצד משנים סיסמא באתר?

תוכל/י לעדכן את הפרטים האישיים שלך, כולל סיסמא, בדף "החשבון שלי" .

 

שכחת את הסיסמא. מה עושים?

בעמוד הכניסה לחשבון שלי, יש ללחוץ על "שכחתי סיסמא". מייל יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שלך עם אפשרות לאיפוס סיסמא.

 

כיצד ניתן לבדוק סטטוס הזמנה?

מרגע שההזמנה בוצעה, יתקבל מייל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך עם סטטוס ההזמנה. 

בנוסף, ניתן לעקוב אחר הזמנות באמצעות התחברות לאזור האישי.

 

מה קורה אם הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי?

אם פריט מופיע באתר האינטרנט שלנו - הוא זמין להזמנה. עם זאת, בתקופות עומס יתכן מצב שבו הפריט אזל סמוך להזמנתך והאתר לא הספיק להתעדכן. במקרה כזה שירות הלקוחות יצור עמך קשר טלפוני. 

 

דרכים לקבלת הפריטים?

ניתן לקבל את הפריטים באמצעות דואר רשום ללא עלות, שליח עד הבית בעלות של 15 ש"ח או ניתן לאסוף את הפריטים מחנות הדגל שלנו בדיזינגוף סנטר.

 

השליח הגיע ולא היית בכתובת שנבחרה למשלוח. איך תוכל\י לקבל את החבילה? 

השליח יצור עמך קשר טלפונית ויתאם מועד חדש לקבלת המשלוח. חשוב מאוד לוודא שמספר הטלפון שנמסר הוא נכון. בכל שאלה נוספת שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לרשותך. ניתן לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני shopjo@citytimeil.co.il או בטלפון  09-768-70-71 ונחזור אלייך בהקדם.

 

שינוי שיטת משלוח/שינוי כתובת משלוח?

ניתן לשנות את אופן השילוח (עד השעה 11:00 ביום שלמחרת ביצוע ההזמנה) באמצעות יצירת קשר אתנו. ניתן לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני shopjo@citytimeil.co.il או בטלפון  076-3585555 ונחזור אלייך בהקדם.

 

האם אתר הקניות האינטרנטי של JACKIE-O הוא אתר מאובטח?

כן, כל הנתונים הנכנסים למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי, כחלק משימוש במערכות האבטחה מתקדמות. במסגרת החשיבות שאנו מייחסים לאבטחת הסודיות והמידע, כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה. כמו כן, אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני (SSL).

 

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות PayPal או באמצעות כרטיס אשראי דרך השירות של חברת פלאקארד. לא ניתן לשלם באמצעות כרטיס מתנה או כרטיס זיכוי.

 

האם ניתן לחלק לתשלומים?

ניתן לחלק את התשלום עד 12 תשלומים, כל תשלום מינימום 150 ₪.  תשלומים בקרדיט - בהתאם למדיניות האשראי.  

 

מהם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.

 

מתי יתבצע החיוב על ההזמנה באתר?

החיוב על ההזמנה מתבצע באופן אוטומטי ומידי ברגע השלמת ההזמנה. עם אישור העסקה על ידי חברת האשראי תשלח הודעה אל תיבת הדואר האלקטרוני שהזנת בתהליך הרכישה, על קבלת התשלום ואישור העסקה. 

 

האם ל JACKIE-O יש חנויות נוספות פרט לאתר האינטרנט?

לאיתור הסניף הקרוב לביתך.

שאלות ותשובות

מדוע לקנות את פריטי JACKIE-O באינטרנט?

לא בא לך לחפש חניה, לא בא לך לעמוד בתור בקופה, והכי בא לך לקנות באמצע הלילה. אתר הקניות האינטרנטי של JACKIE-O  יעמוד לרשותך ויבטיח לך חווית קנייה מרגשת ומפתיעה.

 

איך לחפש פריט באתר?

הדרך המומלצת ביותר לקנות דרך האתר היא לשוטט בין הקטגוריות השונות (צמידים, טבעות, עגילים, שעונים, שרשראות ותליונים), לבחון את היצע הפרטים הרחב, להציץ בהצעות המיוחדות שלנו ובקולקציות החדשות.

 

האם צריך להירשם באתר כדי לקנות בו?

לא, ישנה אפשרות של רכישה מהירה. אך אנו ממליצים להירשם ולהיות חבר\ת במועדון הלקוחות. ישנם יתרונות רבים לנרשמים: ההרשמה לאתר מאפשרת לקנות אצלנו מבלי למלא את הפרטים האישיים שוב ושוב בכל קנייה. חברי המועדון הם הראשונים לדעת את כל הפרטים על הקולקציות החדשות וליהנות משלל המבצעים וההטבות שלנו. 

 

איך נרשמים לאתר?

יש לעבור לדף ההרשמה, להכניס את כתובת המייל ולבחור סיסמא. על הסיסמא להיות מורכבת מ- 4 תווים (או יותר) של אות אחת לועזית וספרה אחת לפחות, ללא רווחים או סימנים אחרים. ההרשמה לאתר חינם ואינה כרוכה בכל התחייבות. 

 

מהו "החשבון שלי"?

דף "החשבון שלי" מעודכן בכל פרטי ההתקשרות שלך, פרטי התשלום ומפרט על ההזמנות שלך.

 

כיצד משנים סיסמא באתר?

תוכל/י לעדכן את הפרטים האישיים שלך, כולל סיסמא, בדף "החשבון שלי" .

 

שכחת את הסיסמא. מה עושים?

בעמוד הכניסה לחשבון שלי, יש ללחוץ על "שכחתי סיסמא". מייל יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שלך עם אפשרות לאיפוס סיסמא.

 

כיצד ניתן לבדוק סטטוס הזמנה?

מרגע שההזמנה בוצעה, יתקבל מייל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך עם סטטוס ההזמנה. 

בנוסף, ניתן לעקוב אחר הזמנות באמצעות התחברות לאזור האישי.

 

מה קורה אם הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי?

אם פריט מופיע באתר האינטרנט שלנו - הוא זמין להזמנה. עם זאת, בתקופות עומס יתכן מצב שבו הפריט אזל סמוך להזמנתך והאתר לא הספיק להתעדכן. במקרה כזה שירות הלקוחות יצור עמך קשר טלפוני. 

 

דרכים לקבלת הפריטים?

ניתן לקבל את הפריטים באמצעות דואר רשום ללא עלות, שליח עד הבית בעלות של 15 ש"ח או ניתן לאסוף את הפריטים מחנות הדגל שלנו בדיזינגוף סנטר.

 

השליח הגיע ולא היית בכתובת שנבחרה למשלוח. איך תוכל\י לקבל את החבילה? 

השליח יצור עמך קשר טלפונית ויתאם מועד חדש לקבלת המשלוח. חשוב מאוד לוודא שמספר הטלפון שנמסר הוא נכון. בכל שאלה נוספת שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לרשותך. ניתן לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני shopjo@citytimeil.co.il או בטלפון  09-768-70-71 ונחזור אלייך בהקדם.

 

שינוי שיטת משלוח/שינוי כתובת משלוח?

ניתן לשנות את אופן השילוח (עד השעה 11:00 ביום שלמחרת ביצוע ההזמנה) באמצעות יצירת קשר אתנו. ניתן לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני shopjo@citytimeil.co.il או בטלפון  076-3585555 ונחזור אלייך בהקדם.

 

האם אתר הקניות האינטרנטי של JACKIE-O הוא אתר מאובטח?

כן, כל הנתונים הנכנסים למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי, כחלק משימוש במערכות האבטחה מתקדמות. במסגרת החשיבות שאנו מייחסים לאבטחת הסודיות והמידע, כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה. כמו כן, אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני (SSL).

 

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות PayPal או באמצעות כרטיס אשראי דרך השירות של חברת פלאקארד. לא ניתן לשלם באמצעות כרטיס מתנה או כרטיס זיכוי.

 

האם ניתן לחלק לתשלומים?

ניתן לחלק את התשלום עד 12 תשלומים, כל תשלום מינימום 150 ₪.  תשלומים בקרדיט - בהתאם למדיניות האשראי.  

 

מהם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.

 

מתי יתבצע החיוב על ההזמנה באתר?

החיוב על ההזמנה מתבצע באופן אוטומטי ומידי ברגע השלמת ההזמנה. עם אישור העסקה על ידי חברת האשראי תשלח הודעה אל תיבת הדואר האלקטרוני שהזנת בתהליך הרכישה, על קבלת התשלום ואישור העסקה. 

 

האם ל JACKIE-O יש חנויות נוספות פרט לאתר האינטרנט?

לאיתור הסניף הקרוב לביתך.